Kuroshitsuji Wiki
Kuroshitsuji Wiki
Pluto jako człowiek.png
Pluto
Kanji

プルートゥ

Rōmaji

Purūtu

Charakterystyka
Rasa

Demoniczny pies

Płeć

Mężczyzna

Baza operacji

Houndsworth
Posiadłość Phantomhive

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Anime

Odcinek 7

Seiyū

Takafumi Yamaguchi

Pluto (jap. プルートゥ Purūtu), nazywany także Puru-Puru – demoniczny pies, który grasował w miejscowości Houndsworth i jej okolicach. Pluto został znaleziony przez Angelę, a później oddany pod opiekę domostwu Phantomhive.

Zarys postaci

Pluto w postaci demonicznego psa.

W swojej postaci jako człowiek Pluto ma bardzo jasną karnację, średniej długości srebrne włosy, czerwone oczy, kły i czarne paznokcie. Początkowo w ludzkiej postaci widziany jest nago, ponieważ często zmienia się w psa i z powrotem. Ostatecznie nosi garnitur[1]. W swojej prawdziwej postaci staje się ogromnym psem z białym futrem.

Nie zna ludzkiej mowy i po prostu wydaje odgłosy jak zwykły pies, takie jak wycie, szczekanie i skomlenie. Nawet w ludzkiej postaci zachowuje on cechy podobne do psa (biega na czworakach i znajduje różne rzeczy przy pomocy węchu). Może przekształcić się w ludzką postać według własnej woli, lub nieświadomie, gdy jest podekscytowany[2].

Pluto wydaje się zbytnio nie lubić większości ludzi, ale słucha Sebastiana Michaelisa przez większość czasu i jest szczególnie zazdrosny, gdy Sebastian zwraca swoją uwagę kotom[3]. Lubi smakołyki dla psów Innuko[1].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Anime Kuroshitsuji, odcinek 8
  2. Anime Kuroshitsuji, odcinek 23
  3. Anime Kuroshitsuji, odcinek 9

Nawigacja

Posiadłość Phantomhive
Ciel Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Sebastian Michaelis · Tanaka · Baldroy · Mey-Lin · Finnian · Pluto · Snake