Kuroshitsuji Wiki
Advertisement
Doktor - anime.png
Doktor
Kanji

先生

Rōmaji

Sensei

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna

Status profesjonalny
Przynależność

Cyrk Noah's Ark

Zajęcie

Doktor

Baza operacji

Obóz Cyrku Noah's Ark
Rezydencja barona Kelvina

Status osobisty
Status

Martwy

Pierwsze wystąpienie
Manga

Tom 6, Rozdział 25

Anime

Odcinek 2 (Book of Circus)

Seiyū

Satoshi Mikami

Doktor (jap. 先生 Sensei) – lekarz pracujący w cyrku Noah's Ark, zajmuje się urazami cyrkowców. Naprawia protezy kończyn, które dla nich zbudował[1].

Wygląd

Doktor jest mężczyzną o ciemnych, falowanych włosach, nosi okulary. Konsekwentnie nosi czysty garnitur wraz z szeroką wstążką zawiązaną pod szyją i czarne pantofle.

Doktor początkowo udaje, że ma niewładne nogi i używa wózka inwalidzkiego, ale w rzeczywistości jest w stanie chodzić[2].

Osobowość

Początkowo Doktor sprawia wrażenie miłej i opiekuńczej osoby, która poczuwa się do obowiązku udzielania pierwszej pomocy medycznej rannym członkom cyrku[3]. Także wydaje się on darzyć wielką niechęć do kłótni, zwłaszcza gdy odbywają się one przed jego klientami. Mimo tego, ilekroć prosi cyrkowców o zaprzestanie ich kłótni, rzadko zwracają na niego uwagę[4].

Jednak później doktor ujawnia swoją sadystyczną naturę, jak i jego zaskakujący brak poszanowania życia ludzkiego. Jego ambicją jest tworzenie najlepszych produktów, jak jego protezy kończyn. Baron Kelvin organizował występy cyrkowe będące przykrywką porwań i zabójstw małych dzieci – ich kości były głównym materiałem na protezy wytwarzane przez doktora[5].

Domniemywa się, że Kelvin pozwolił doktorowi użyć reszty mieszkańców przytułku Renbon, w którym dorastały dzieci będące członkami cyrku pierwszego szczebla, na protezy[6].

Ciekawostki

  • Zginął 9 lutego 1889 roku.

Przypisy

Nawigacja

Cyrk Noah's Ark
Baron Kelvin · Joker · Beast · Dagger · Wendy · Peter · Jumbo · Snake · Doll · Doktor · Suit · Smile · Black
Advertisement