Kuroshitsuji Wiki
Advertisement

Szablon:Postać Była głowa rodu Trancy jest mężem Lady Trancy i bratem Arnolda Trancy, a także wujem Aleistra Chambera. Adoptował Jima Mackena, co uczyniło go jego synem oraz sprawiło, że stał się Aloise'm Trancy. Był pedofilem, który wykorzystywał chłopców. Specjalnie po to sprowadzanych do posiadłości Trancy, w tym swojego przyszłego syna, którego szczególnie sobie upodobał.[1]

Wygląd

Byłą głowę rodu Trancy nie cechowały uroda lub "to coś". Był nijaki, choć można się skłaniać ku określeniu "odpychający". Był gruby, miał siwe włosy sięgające karku i ciemne plamy mogące świadczyć o problemach z tarczycą.

Osobowość

Nie można o nim powiedzieć nic dobrego. Żona zostawiła go, by odnalazł ich zaginionego syna. Generalnie szukał chłopców, nie wiadomo, czy chodziło akurat o syna. Jedną ze swoich ofiar, bo tak można nazwać te dzieci, usynowił. Na pewno nie chodziło tu o relację ojciec - syn, co do tego można mieć pewność. Była głowa rodu miała różne fetysze i, ku zniesmaczeniu widza, bogacz mógł się realizować.

Ciekawostki

  • W księdze imion znajdziemy informację, że 'Trancy' to imię, które oznacza wojownika (ang. fighter).

Źródła

  1. Kuroshitsuji II, odcinek 8

Nawigacja

Szablon:Posiadłość Trancy

Szlachta
Baron Burnett · Aleister Chamber · Baron Kelvin · Angelina Dalles · Charles Grey · Diedrich · Lau · Alexis Leon Midford · Edward Midford · Elizabeth Midford · Francis Midford · Ciel Phantomhive · Claudia Phantomhive · Vincent Phantomhive · Rachel Phantomhive · Alois Trancy · Hrabina Trancy · Poprzedni Hrabia Trancy · Undertaker
Advertisement